De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Tim Berends - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Tim Berends - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang!

Blijf op de hoogte en volg Tim Berends

10 September 2012 | Nederland, Twello

Welkom bij mijn eerste reisverslag!

Allereerst ga ik kort vertellen wat ik precies ga doen omdat dit misschien niet voor iedereen helemaal duidelijk is.

Op dinsdag 25 september vertrek ik met een groep van 8 studenten richting Ethiopië om daar stage te lopen bij het Dires house of sport, dit is een organisatie die samenwerkt met Respo International en die zich beide inzetten voor het ontwikkelen van sport-en beweegprogramma's voor mensen met een handicap. (www.direshouseofsport.com)
Bij deze organisatie ga ik 3,5 maand stage lopen en ga er voor proberen te zorgen dat er een gestructureerd sportaanbod wordt ontwikkeld voor de huidige sportverenigingen in Addis Abeba. Op dit moment ben ik druk op school met de voorbereidingen voor deze stage omdat we goed voorbereid die kant op willen gaan.
Verder heb ik alle inentingen (7) gehad en moet ik nu maar is gaan nadenken wat ik allemaal precies mee ga nemen. Op dit moment moet alleen het Visum nog worden aangevraagd maar daar wordt aan gewerkt..

Via deze site en http://www.facebook.com/TimEthiopiaXperience kunnen jullie op de hoogte blijven van alles wat ik ga doen tijdens mijn stage!

  • 11 September 2012 - 10:42

    Astrid:

    Gaaf hoor Tim!! Wist niet dat je dit ging doen, maar alvast veel succes met de voorbereidingen ;)!! x

  • 13 September 2012 - 00:41

    Irene:

    Ha tim, succes met alle voorbereidingen! Heb je er zin in? Groetjes, irene

  • 13 September 2012 - 11:08

    Tim Berends :

    Dank jullie wel! Ik heb er zeker zin in, nog 2 weekjes en dan gaat het avontuur beginnen! Ik kijk er echt naar uit om daar aan de slag te gaan en veel leerzame ervaringen op te doen! Ik houd jullie op de hoogte wanneer ik daar ben ;).

  • 22 September 2012 - 13:25

    Marit & Evan:

    Ha Tim!

    Heel veel succes en plezier straks in Ethiopië!

    Groetjes uit Gramsbergen

  • 24 September 2012 - 13:05

    Bert:

    Ha die Tim,
    Veel succes met je adveture in Ethiopië. Naast het werken en het ondergaan van een cultuurschok ook genieten !

    Groeten uit Ommen !

  • 24 September 2012 - 15:54

    Oma En Opa:

    hallo tim,

    nogmaals onze beste wensen.hou de kop erbij en de benen eronder, dan komt alles goed
    geniet van de moppen in de lege uurtjes.
    we denken veel aan je.

  • 24 September 2012 - 20:59

    Janny:

    Hee Tim wat gaat de tijd toch snel morgen ga je al weg en ik heb je niet meer gezien op het werk dus dan maar op deze manier.
    Ik wens jou een hele goede stagetijd en zal je zeker gaan volgen hoor!!!
    Pas goed op jezelf he??? Nu ik het niet kan doen haha

    Liefs Janny

  • 26 September 2012 - 10:46

    Renee:

    Ha Timmie, heeft je je 1e Ethiopiese nacht achter de rug. Heb je nog een beetje geslapen? en goeie reis gehad?
    Geniet ervan kerel.

    Liefs mama

  • 26 September 2012 - 12:36

    Riekie:

    Hallo Tim, al gearriveerd in het kleurrijke continent? Ben heel benieuwd naar je eerste indrukken.
    Groetjes, Riekie

  • 26 September 2012 - 22:46

    Irene:

    ha die Tim,
    Goede reis gehad en al een mooie start gehad ver van huis?
    Heel veel plezier, maak er een mooie tijd van.
    groetjes van ons vijven Irene

  • 26 September 2012 - 23:37

    Monique Henzen:

    hoe is t nu? goeie vlucht gehad? ik hoop dat je een hele mooie,leerzame tijd tegemoet zult gaan!! kga je volgen kerel! liefs monique

  • 28 September 2012 - 14:01

    Marian:

    Hoi Tim,

    Al een beetje bijgekomen van de lange vlucht en alle indrukken van de wereld, waar je de komende maanden door gaat brengen?
    Ben erg benieuwd naar je verslagen.
    Groetjes, Marian & Bert

  • 28 September 2012 - 14:01

    Marian:

    Hoi Tim,

    Al een beetje bijgekomen van de lange vlucht en alle indrukken van de wereld, waar je de komende maanden door gaat brengen?
    Ben erg benieuwd naar je verslagen.
    Groetjes, Marian & Bert

  • 28 September 2012 - 23:29

    Renee:

    Heb vandaag, 28 september, met Tim contact gehad. Heeft nog niet de beschikking over Internet, dus kan z'n verslag nog niet updaten.
    Vindt het in ieder geval tot nu toe erg leuk, heeft een prima logeeradres, is onder de indruk van de drukte, het verkeer, maar ook de natuur, de geuren, en alle die mensen die de hele dag lopen en lopen en lopen .....
    Zo gauw hij beschikt over Internet zal hij wat van zich laten horen!

  • 29 September 2012 - 16:09

    Nico:

    Hoi hoi Tim , leuk om je op deze manier een beetje te gaan volgen.
    Ga ik dus zeker doen.
    Krijg al weer zin om zelf op pad te gaan.

    Gr.Nico

  • 30 September 2012 - 17:13

    Karin:

    Wauw, wat een gave stage,vanuit Woerden gaan we je ook volgen hoor.
    Veel plezier en succes met je stage,
    groeten Bert, Karin, Danny en Wesley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim Berends

Actief sinds 07 Sept. 2012
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 13297

Voorgaande reizen:

25 September 2012 - 16 Januari 2013

Stage in Addis Abeba

Landen bezocht: